Vážení klienti,
rádi bychom vás informovali, že nově odesíláme vystavené faktury e-mailem.
- připravujeme uložení faktur v MojeVWFS, kde tak bude mít klient k dispozici i historii vydaných faktur
- pokud jste neobdrželi fakturu, nebo máte k tomuto tématu jiný dotaz, neváhejte kontaktovat naše Klientské centrum.
Co vám přináší značkové pojištění
Zrychlený bonus
Náhradní vůz až na 60 dní
Garance neměnné ceny pro klienty bez škod
Odtah do domovského servisu i ze zahraničí
I když nevyužíváte naše finanční produkty, máme pro vás individuální značková pojištění, které není sjednáno jako součást financování. Pomohou vám na cestách i v nepříznivých situacích, do kterých se můžete dostat jako viníci nebo poškození. Pokud k takové události dojde, naše pojištění vás podrží, abyste co nejbezpečněji, nejrychleji a s minimálním úsilím mohli pokračovat dál za svým cílem.
Základní balíček |
Rozšířený balíček |
|
---|---|---|
Určeno pro |
Vozidla do 60 měsíců stáří |
Vozidla do 18 měsíců stáří |
Limit povinného ručení |
50/50 mil. |
100/100 mil. |
Havarijní pojištění |
All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) |
All risk (havárie odcizení, vandalismus, živel, včetně hodnoty speciálního příslušenství) |
Pojištění všech skel |
✓ |
✓ |
Náhradní vozidlo |
Až na 10 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní |
Až na 20 dnů v případě opravy v domovském servisu, v případě odcizení až 60 dní |
Pojištění závažných následků zranění řidiče nebo celé posádky |
✓ |
✓ |
Pojištění živlu, poškození zvířetem a střetu se zvířetem |
Do 100 tis. bez spoluúčasti |
Do 100 tis. bez spoluúčasti |
Asistenční služby – odtah do domovského servisu i ze zahraničí |
✓ |
✓ |
Garance oprav v cenách nových dílů |
✓ |
✓ |
GAP – rozdíl mezi pořizovací a časovou cenou vozidla, max. po dobu 5 let |
– |
✓ |
Přímá likvidace |
– |
✓ |
1. škoda bez vlivu na bonus |
– |
✓ |
Vyberte si ze značkového pojištění
Zjistěte více o parametrech pojištění jednotlivých značek v PDF souborech níže
Další informace
Kvalitní a spolehlivé servisní služby jsou nejlepší prevencí problémů na cestách. Proto si při sjednání pojistné smlouvy vybíráte domovský servis, který vám zaručuje jak finančně výhodné řešení, tak značkovou kvalitu a maximální komfort.
Ke značkovému i neznačkovému pojištění je možné sjednat doplňková pojištění GAP, Asistent nebo Pojištění platebních povinností. Více informací naleznete zde.
Dokumenty ke stažení
Co vás nejvíc zajímá
Jakým způsobem je možné podat žádost o ukončení pojistné smlouvy?
Žádost je možné zaslat poštou na adresu příslušné pojišťovny, případně navštívit kteroukoliv z poboček pojišťovny.
Co znamená přímá likvidace?
Pokud vám někdo – bez vašeho zavinění – způsobí škodu na vozidle, vaše pojišťovna v rámci pojištění přímé likvidace zaštítí veškerou komunikaci s pojišťovnou viníka. Vy pouze nahlásíte pojistnou událost, vaše pojišťovna pojistnou událost zaeviduje, vyřídí likvidaci a opravu vašeho vozidla a vyplatí vám pojistné plnění. Vaše pojišťovna poté kontaktuje pojišťovnu viníka a plnění, které bylo vyplaceno vám na opravu vozidla, si vyřídí přímo s danou pojišťovnou.
K čemu je dobrý GAP?
Běžně vám při zničení nebo krádeži ojetého vozidla zaplatí pojišťovna jeho hodnotu v době bezprostředně před pojistnou událostí. Pojištění GAP vám uhradí rozdíl mezi hodnotou vozidla v době bezprostředně před pojistnou událostí a pořizovací hodnotou vozidla.
Co je domovský servis?
Domovský servis je konkrétní smluvní pobočka dealerské sítě značky, kterou jste vybrali při podpisu pojistné smlouvy. V domovském servisu čerpáte řadu výhod, např. sníženou spoluúčast na škodě z havarijního pojištění, zvýšený nárok na úhradu nákladů náhradního vozidla atd.