Co vám přináší Servisní prohlídky
Pravidelná údržba vozu bez vydání se z úspor
S možností rozložení plateb bez navýšení
Včetně práce, materiálu a záruky specialisty na trhu
Jednoduše předáte klíčky a o ostatní se postaráme my
Přijíždíte na pravidelný servis a hlavou vám probíhá myšlenka „kolik to bude tentokrát“? Jde to i jednodušeji a bez výrazného zásahu do vaší peněženky. Sjednejte si u nás Servisní prohlídky a zažeňte strašáka ve formě servisu.
A co to vlastně Servisní prohlídky jsou? Jedná se o předplacený servis, při kterém vám specialista nejen zkontroluje vůz, ale také doplní, vymění a opraví vše potřebné tak, aby byl váš vůz v té nejlepší kondici. Dopředu se domluvíme na přesném počtu prohlídek a dále už se o nic nestaráte, pouze přijedete na servis a my pohlídáme, že je o váš vůz dobře postaráno.
* Cena včetně DPH. Reprezentativní příklad: Při nákupu 2 Servisních prohlídek pro model Volkswagen Polo bez omezení kilometrů.
- Servisní prohlídky můžete vyřídit online a odkudkoliv
- dostupné pro značky Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA, Škoda a Volkswagen Užitkové
- v ceně servisního balíčku je obsažena také cena práce a využitý materiál
- jednu prohlídku je možné vyčerpat v období dvou let
- předplaťte si prohlídek hned několik anebo jednu po druhé
Sjednejte si Servisní prohlídky online
Vyberte značku a spočítejte si nabídku pro váš vůz
Co Servisní prohlídky zahrnují?
Servisní prohlídky zahrnují základní nebo rozšířenou prohlídku dle předpisu výrobce a aktuálního stavu ujetých kilometrů:
• Výměna motorového oleje v závislosti na servisním intervalu vozidla – dle předpisu a pokynu výrobce / dovozce – zpravidla každé 2 roky / 30.000 km,
• Vzduchový filtr – dle typu vozu a motoru – zpravidla každých 6 let / 90.000 km,
• Zapalovací svíčky – dle typu vozu a benzínového motoru – zpravidla každé 4 roky / 60.000 km,
• Palivový filtr – dle typu vozu a naftového motoru – zpravidla každých 90.000 km,
• Pylový filtr – dle typu vozu – zpravidla každé 2 roky / 60.000 km, nebo 30.000 km,
• Brzdová kapalina, olej Haldex (4x4), nebo olej uzávěrky diferenciálu – zpravidla každé 2 roky,
• Olej v automatické převodovce – dle typu převodovky a vozu pouze kontrola, nebo výměna oleje (popř. vč. filtru) – zpravidla po 60.000 km, případně po 120.000 km,
• Kontrola systému EV, PHEV, CNG – dle typu vozu a druhu pohonu,
• Další úkony dle Seznamu údržby – kontrola a případně i čištění střešního okna a tažného zařízení (pokud je tímto vůz vybaven), diagnostika, doplnění provozních kapalin (s výjimkou AdBlue a pohonných hmot) apod.,
• Další drobný materiál během servisních prohlídek – kapalina do ostřikovačů, šrouby, podložky, běžné žárovky (mimo xenon a LED), těsnění apod.,
• Prodloužená záruka mobility,
• Originální náhradní díly dané značky v předepsaném rozsahu a práci nutnou k jejich výměně, a to pouze v případě, že výměnu dílu předepisuje výrobce vozu v rámci prohlídky a díly jsou ve stavu běžného opotřebení obvyklým užíváním vozidla.
Co Servisní prohlídky nezahrnují?
Servisní prohlídky nezahrnují výměnu opotřebených dílů, které nejsou součástí standardního předpisu výrobce pro pravidelnou údržbu (např. brzdové kotouče, destičky, rozvody, pneuservis, apod.). Další příklady jsou uvedeny v Produktových podmínkách pro Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Škoda a Volkswagen užitkové vozy.
Co vás nejvíc zajímá o Servisních prohlídkách
Co přesně obsahují Servisní prohlídky?
Servisní prohlídku základní, nebo rozšířenou dle předpisu výrobce a aktuálního stavu ujetých km, například:
• Výměna motorového oleje v závislosti na servisním intervalu vozidla – dle předpisu a pokynu výrobce / dovozce – zpravidla každé 2 roky / 30.000 km,
• Vzduchový filtr – dle typu vozu a motoru – zpravidla každých 6 let / 90.000 km,
• Zapalovací svíčky – dle typu vozu a benzínového motoru – zpravidla každé 4 roky / 60.000 km,
• Palivový filtr – dle typu vozu a naftového motoru – zpravidla každých 90.000 km,
• Pylový filtr – dle typu vozu – zpravidla každé 2 roky / 60.000 km, nebo 30.000 km,
• Brzdová kapalina, olej Haldex (4x4), nebo olej uzávěrky diferenciálu – zpravidla každé 2 roky,
• Olej v automatické převodovce – dle typu převodovky a vozu pouze kontrola, nebo výměna oleje (popř. vč. filtru) – zpravidla po 60.000 km, případně po 120.000 km,
• Kontrola systému EV, PHEV, CNG – dle typu vozu a druhu pohonu,
• Další úkony dle Seznamu údržby – kontrola a případně i čištění střešního okna a tažného zařízení (pokud je tímto vůz vybaven), diagnostika, doplnění provozních kapalin (s výjimkou AdBlue a pohonných hmot) apod.,
• Další drobný materiál během servisních prohlídek – kapalina do ostřikovačů, šrouby, podložky, běžné žárovky (mimo xenon a LED), těsnění apod.,
• Prodloužená záruka mobility,
• Originální náhradní díly dané značky v předepsaném rozsahu a práci nutnou k jejich výměně, a to pouze v případě, že výměnu dílu předepisuje výrobce vozu v rámci prohlídky a díly jsou ve stavu běžného opotřebení obvyklým užíváním vozidla.
Tento popis je také obsahem Produktových podmínek.
Na co se služba Servisní prohlídky nevztahuje?
Nezahrnují vše, co není obsahem předpisu výrobce pravidelných prohlídek, například:
• Výměnu motorových rozvodů,
• Výměnu brzdových destiček a kotoučů,
• Opravu a výměnu dílů poškozených při nehodě, v důsledku nedbalosti, nesprávného používání, nebo nedodržení návodů a doporučení výrobce,
• Opravy v případě svévolného poškození vozidla,
• Náklady v případě neodborného provedení prohlídky, který není prováděn smluvním servisem dané značky, nebo dle předpisu výrobce vozu,
• Náklady při důvodném odmítnutí záruční opravy ze strany výrobce pro porušení povinnosti zákazníka,
• Náklady na opravy dílů, které byly do vozidla nainstalovány dodatečně, způsobené speciálními nátěry nebo polepy,
• Náklady vzniklé nepřiměřeným nebo nadměrným používáním vozidla,
• Náklady na výměnu rozbitých nebo poškozených zpětných zrcátek, světlometů nebo skel,
• Prodloužení záruky mobility, pokud je překročen servisní interval,
• Opravy prováděné za speciální tarify nebo mimo běžnou pracovní dobu na žádost zákazníka,
• Aktualizace navigace a mapových podkladů,
• Náklady na odtahovou službu,
• Mytí, voskování a úklid interiéru,
• Servis, opravu a výměnu speciálních zařízení a nástaveb,
• Provedení STK a emisní kontroly,
• Náklady na řešení ztráty klíčů nebo dálkového ovládání,
• Servisní práce, které vzniknou z důvodu předchozích servisních prací provedených v rozporu s předpisy výrobce,
• Výměny nebo opravy pneumatik (samostatné pneumatiky / komplety) ze sezonních důvodů, jejich poškození nebo opotřebení, vyvážení kol, uskladnění,
• Servis nebo opravy vozidel, u kterých byla změněna hodnota vykazovaná počítadlem ujetých kilometrů nebo u nichž nelze stav počítadla kilometrů stanovit,
• Náhradu škody, nákladů nebo ušlého zisku vzniklých v souvislosti s odstavením vozidla,
• Doplnění kapalin AdBlue a pohonných hmot.
Je možné změnit variantu počtu prohlídek? Je možné přikoupit další Servisní prohlídky?
Počet sjednaných prohlídek v platné smlouvě nelze měnit. Lze ale uzavřít souběžně novou smlouvu. Současně budete mít tedy 2 a více běžících smluv. Počet souběžných smluv není nijak omezen. Při využívání zkráceného intervalu, nebo při vysokém nájezdu, je možné takto využít aktuální cenové nabídky na delší časový horizont.
Je možné čerpat Servisní prohlídky na jiné vozidlo než uvedené ve smlouvě?
Ne, smlouva je vždy vázána na konkrétní vůz.
Na které vozy je možné službu Servisní prohlídky zakoupit?
Nabízíme balíček Servisních prohlídek na značky Škoda, Volkswagen, Volkswagen užitkové vozy, Audi, Seat a Cupra.
Přesný výčet modelů v rámci jednotlivých značek najdete v aktuální nabídce v nezávazné kalkulačce u příslušné značky.
Jak dlouho smlouva trvá?
Smlouva na 1 balíček Servisních prohlídek je platná po dobu následujících 24 měsíců, 2 balíčky Servisních prohlídek jsou platné po dobu následujících 48 měsíců, 3 balíčky Servisních prohlídek jsou platné po dobu následujících 72 měsíců, od data uzavření smlouvy. Po vyčerpání počtu zakoupených prohlídek v případě jednorázové platby, nebo uhrazením poslední splátky dle splátkového kalendáře v případě měsíčních rozložených plateb.
Je možné čerpání služby předčasně ukončit a od smlouvy odstoupit?
Kdykoliv v průběhu lze od smlouvy odstoupit. Následné vyúčtování nákladů bude odpovídat poměrné vyčerpané části balíčku Servisních prohlídek.
Kupříkladu při přerušení zakoupeného balíčku třech prohlídek po využití pouze jedné prohlídky Vám bude vrácena cena nevyužité části balíčku, tedy dvě třetiny celkové ceny.
Můžu od smlouvy odstoupit?
Ano, do 14 dnů je možné od uzavřené smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Odstoupit od této smlouvy můžete jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným ŠkoFIN s.r.o., Evropská 866/63, 160 00 Praha 6, nebo na email: klient@vwfs.cz (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo prostřednictvím elektronické pošty)