Jaké jsou podmínky sjednání?
Mám vůz Škoda Auto
Škoda Záruka Plus musí být sjednána před vypršením vaší platné tovární nebo prodloužené záruky
Mám najeto méně než 150 tisíc kilometrů
Proč si sjednat produkt Škoda Záruka Plus?
Škoda Záruka Plus vám nabízí ochranu proti neočekávaným výdajům na opravy po vypršení tovární záruky nebo prodloužené tovární záruky.
Ušetří starosti i výdaje
Pokud se vám na autě rozbije součástka krytá produktem Škoda Záruka Plus, o náklady se nestaráte.
Garantuje práci profesionálů
Veškeré opravy probíhají v autorizovaných servisech Škoda za použití náhradních dílů nejvyšší kvality.
Chrání bez omezení
Škoda Záruka Plus zahrnuje neomezený počet oprav u pojištěných dílů.
Dává na výběr
Variantu produktu Škoda Záruka Plus si můžete vybrat v závislosti na stáří auta a vašich potřebách.
Nejčastější otázky
Co je Škoda Záruka Plus?
Škoda Záruka Plus je pojistný produkt pojišťovny VW Versicherung. Více informací naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Jak si mohu sjednat produkt Škoda Záruka Plus?
Produkt prodloužené záruky na vaše vozidlo lze sjednat pouze online, a to před vypršením tovární nebo prodloužené tovární záruky.
Na co se vztahuje záruka od Volkswagen Financial Services?
Škoda Záruka Plus, resp. pojištění mechanických či elektrických poruch se vztahuje na náhlé a nepředvídatelné vnitřní mechanické nebo elektrické poruchy krytých součástek pojištěného vozidla. Seznam krytých součástek je uvedený ve Všeobecných pojistných podmínkách, se kterými byste se měli seznámit před nebo při sjednání záruky.
Co mám dělat v případě závady?
V případě vzniku závady máte povinnost nejvýše do 7 dnů po jejím vzniku oznámit tuto závadu autorizovanému servisu schválenému výrobcem vozidla (například prodejce/ autorizovaný servis Škoda) a současně oznámit závadu s číslem pojistné smlouvy.
Dokud nezískáte náš souhlas, žádné opravy prosím nezajišťujte.
Našim cílem je, aby škoda z vaší pojistné události byla co nejdříve a v co nejvyšší míře nahrazena. Rádi bychom vás tedy požádali o součinnost při likvidaci pojistné události, o včasné dodání požadovaných dokumentů a dodržení postupu pro poskytnutí pojistného plnění podle podmínek vaší smlouvy.
Další informace naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách nebo v dokumentu Pojistné plnění z pojištění.
Může být škodní událost zamítnuta? Proč?
Ano, škodní událost může být zamítnuta a pojištěný je pak nucen uhradit opravu ze svých finančních zdrojů. Mezi nejčastější důvody zamítnutí patří:
- poškozená součástka není uvedena na seznamu krytých součástek příslušné varianty produktu Škoda Záruka Plus,
- pojištěný nedodržel postup při pojistné události (např. oprava byla započata před schválením od likvidátora),
- nejedná se o náhlou poruchu, ale pouze o běžné opotřebení,
- závada prokazatelně existovala již při sjednání pojištění,
- závada byla způsobena záměrně, či hrubou nedbalostí pojištěného (motor bez oleje apod.).
Každému klientovi doporučujeme, aby si velmi pečlivě přečetl rozsah svého pojistného krytí a Všeobecné pojistné podmínky a v případě jakýchkoliv nejasností nebo otázek nás kontaktoval.
Prodávám vůz, který u vás mám pojištěný. Vztahuje se záruka i na nového vlastníka?
Ne nevztahuje. Podle Všeobecných pojistných podmínek záruka zaniká v případě předání vozidla novému majiteli nebo je-li vůz předmětem nuceného prodeje. Pojistitel musí být o prodeji nebo nuceném prodeji písemně informován do 15 kalendářních dnů (článek 8 Důsledky vyřazení z provozu, prodeje nebo nuceného prodeje pojištěného vozidla, VPP)
Jak mohu prodloužit svou stávající Škoda Záruku Plus?
Vaše smlouva bude automaticky obnovena na dalších 12 měsíců. Prodloužení záruky je potřeba uhradit do určitého data, které spolu s platebními instrukcemi obdržíte v e-mailu od svého pojistitele, Volkswagen Versicherung AG. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně obnovy již sjednaného produktu, kontaktujte nás na servis@zarukavozu.cz.