Flexibilní vyřízení škodní události
Možnost likvidace škody v zahraničí
Úhrada opravy v cenách nových originálních dílů
Kvalitní oprava v případě poruchy vozu
V okamžiku uplynutí tovární záruky ztrácí vlastník vozidla veškeré garance a ochranu pro případ selhání důležitých součástek a zařízení. V případě, že takové selhání nastane, může oprava poškozeného automobilu vyžadovat neočekávané náklady a nepříjemně zasáhnout váš rozpočet. Záruka poskytuje široké krytí pro případ výskytu vady na vašem vozidle, která slouží primárně pro pojištění rizika prodejce.
Varianty a krytí záručních programů
Volkswagen Financial Services podporuje autorizované prodejce pojištěním rizika prostřednictvím záručních programů.
| Program | Platinum | Gold+ | Gold | Silver |
|---|---|---|---|---|
| Stáří vozů (měsíců) | do 24 | 25 - 60 | 25 - 60 | 61 - 96 |
| Počet km | do 40 tis. | do 150 tis. | do 150 tis. | do 200 tis. |
| Trvání záruky (měsíců) | 24 | 12/24 | 12/24 | 6/12 |
| Rozsah krytí | ||||
| Motor | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
| Manuál./Aut. převodovka | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
| Rozvodovka | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
| Elektrický a hybridní pohon | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
| Hřídele k přenosu síly | ✓ | ✓ | ||
| Řízení | ✓ | ✓ | ||
| Brzdy | ✓ | ✓ | ||
| Palivový systém | ✓ | ✓ | ||
| Elektrický systém | ✓ | ✓ | ||
| Komfortní elektronika | ✓ | ✓ | ||
| Klimatizace | ✓ | ✓ | ||
| Chladící systém | ✓ | ✓ | ||
| Bezpečnostní systém | ✓ | ✓ | ||
| Výfukový systém | ✓ | ✓ | ||
| Plynový pohon (originál) | ✓ | ✓ | ||
Kde uplatnit záruku v případě škodní události
Majitel vozidla, případně jím zvolený Autorizovaný servis je povinen kontaktovat pojišťovnu, koordinovat rozsah opravy a získat souhlas pojišťovny s provedením opravy před zahájením opravy.
Provádět vždy u poskytovatele záruky
V případě škodní události ve vzdálenosti do 50 km od sídla poskytovatele záruky.
V případě delší vzdálenosti od poskytovatele záruky
V případě škodní události větší než 50 km doporučujeme dopravit vozidlo rovněž k poskytovateli záruky, avšak vozidlo může být dopraveno i k jinému autorizovanému servisu, který je smluvním partnerem výrobce vozidla.
Při nehodě v zahraničí využít zahraniční autorizovaný servis
Majitel bude muset zahraničnímu Autorizovanému servisu zaplatit náklady na opravu vozu, které mu po splnění všech podmínek budou následně pojišťovnou proplaceny.
Co vás nejvíc zajímá o prodloužené záruce
Koho prodloužená záruka chrání?
Záruka poskytuje široké krytí pro případ výskytu vady na vašem vozidle, která slouží primárně pro pojištění rizika prodejce. Tím samozřejmě chrání i vás v případě, že se na zakoupeném vozidle vyskytne vada.
Jak záruku získám?
Při koupi ojetého vozu u autorizovaného prodejce. Prodlouženou záruku sjednáváte s prodejcem.
Kdo může záruku uzavřít?
Záruku může uzavřít autorizovaný prodejce Škoda Plus a DWA u pojišťovny Volkswagen Versicherung AG.
Jak dlouho záruka platí?
Délka záruky se může lišit dle stáří vozidla a platné tovární záruky. Přesné informace Vám vždy poskytne prodejce. Délku záruky si pak vždy můžete ověřit na certifikátu prodloužené záruky.
Jak se zachovat v případě poruchy vozu?
Navštivte prodejce, u kterého įste vůz zakoupili. Veškeré formality spojené s opravou budou vyřešeny za vás.
Kompletní informace o postupu v případě škodní události naleznete zde.
Jaké jsou podmínky záruky?
Vozidlo musí dodržovat výrobcem doporučené návštěvy autorizovaného servisu.
Kde záruka platí?
Albánie, Andorra, Rakousko, Bělorusko, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie (bez zámořského území), Německo, Řecko, Maďarsko , Island, Irsko, Itálie, Kazachstán (evropská část až po Ural), Kosovo, Lotyšsko, Lichtenštejnsko, Litva, Lucembursko, Republika Severní Makedonie, Malta, Moldavsko, Monako, Černá Hora, Nizozemsko (bez zámořského území), Norsko , Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Rusko (evropská část až po Ural), San Marino, Srbsko, Slovenská republika, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko (evropská část), Velká Británie (včetně Gibraltaru Guernsey, Jersey, Ostrova Man, bez zámořského území), Ukrajina, Vatikán.
Co je třeba splnit, aby se na škodní událost vozu vztahovala záruka
V průběhu záruční doby musí být prováděna pravidelná údržba, příslušné prohlídky a péče, dle podmínek stanovených výrobcem.
- Neprodleně nahlásit událoststatus: done
Škodní událost je třeba neprodleně nahlásit poskytovateli záruky
- Zajistit dostupnost vozidlastatus: done
Během následujících 7 kalendářních dnů zajistit dostupnost vozidla pro jakoukoli prohlídku.
- Poskytnout servisu záruční certifikátstatus: done
Jako doklad o sjednané záruce.
Podmínky akce
- Záruční pojištění je nutné uzavřít nejdéle do 5 dnů od předání vozu novému majiteli
- Záruční pojištění začíná platit nejdříve v okamžiku, kdy skončí záruka tovární
- Veškeré informace o začátku a konci pojištění naleznete ve svém certifikátu