Služba je aktuálně nedostupná. Prosím zkuste to později.

Prodloužená záruka ojeté vozy

Prodloužená záruka

Ojeté vozy s garancí

Flexibilní vyřízení škodní události

Možnost likvidace škody v zahraničí

Úhrada opravy v cenách nových originálních dílů

Kvalitní oprava v případě poruchy vozu

V okamžiku uplynutí tovární záruky ztrácí vlastník vozidla veškeré garance a ochranu pro případ selhání důležitých součástek a zařízení. V případě, že takové selhání nastane, může oprava poškozeného automobilu vyžadovat neočekávané náklady a nepříjemně zasáhnout váš rozpočet. Záruka poskytuje široké krytí pro případ výskytu vady na vašem vozidle, která slouží primárně pro pojištění rizika prodejce

Varianty a krytí záručních programů

Volkswagen Financial Services podporuje autorizované prodejce pojištěním rizika prostřednictvím záručních programů.

Program Platinum Gold+ Gold Silver
Stáří vozů (měsíců) do 24 24 - 60 24 - 60 60 - 84
Počet km do 40 tis. do 150 tis. do 150 tis. do 200 tis.
Trvání záruky (měsíců) 24 12/24 12/24 6
Rozsah krytí
Motor
Manuál./Aut. převodovka
Rozvodovka
Hřídele k přenosu síly    
Řízení    
Brzdy    
Palivový systém    
Elektrický systém    
Komfortní elektronika    
Klimatizace    
Chladící systém    
Bezpečnostní systém    
Výfukový systém    
Plynový pohon (originál)    

Kde uplatnit záruku v případě škodní události

Majitel vozidla, případně jím zvolený Autorizovaný servis je povinen kontaktovat pojišťovnu, koordinovat rozsah opravy a získat souhlas pojišťovny s provedením opravy před zahájením opravy.

Provádět vždy u poskytovatele záruky

V případě škodní události ve vzdálenosti do 50 km od sídla poskytovatele záruky. 

V případě delší vzdálenosti od poskytovatele záruky

V případě škodní události větší než 50 km doporučujeme dopravit vozidlo rovněž k poskytovateli záruky, avšak vozidlo může být dopraveno i k jinému autorizovanému servisu, který je smluvním partnerem výrobce vozidla.

Při nehodě v zahraničí využít zahraniční autorizovaný servis

Majitel bude muset zahraničnímu Autorizovanému servisu zaplatit náklady na opravu vozu, které mu po splnění všech podmínek budou následně pojišťovnou proplaceny.

Co je třeba splnit, aby se na škodní událost vozu vztahovala záruka

V průběhu záruční doby musí být prováděna pravidelná údržba, příslušné prohlídky a péče, dle podmínek stanovených výrobcem. 

  • Neprodleně nahlásit událost

    Škodní událost je třeba neprodleně nahlásit poskytovateli záruky

  • Zajistit dostupnost vozidla

    Během následujících 7 kalendářních dnů zajistit dostupnost vozidla pro jakoukoli prohlídku. 

  • Poskytnout servisu záruční certifikát 

    Jako doklad o sjednané záruce.

Co vás nejvíc zajímá o prodloužené záruce

Podmínky akce

  • Záruční pojištění je nutné uzavřít nejdéle do 5 dnů od předání vozu novému majiteli
  • Záruční pojištění začíná platit nejdříve v okamžiku, kdy skončí záruka tovární 
  • Veškeré informace o začátku a konci pojištění naleznete ve svém certifikátu