Poskytneme vám všechny oficiální vyjádření představitelů společnosti Volkswagen Financial Services, stejně jako aktuální tiskové zprávy k jednotlivým produktům, akcím a aktivitám společnosti. Tiskové zprávy naleznete zde.
 
Jakékoliv dotazy zasílejte e-mailem na press@vwfs.cz.
  • 20. 2. 2019
  • 3 min

Volkswagen Servisní balíčky nyní ještě dostupnější díky online portálu

Praha 20. února 2019 – Volkswagen Financial Services spolu s Porsche Česká republika nyní nově nabízí Volkswagen Servisní balíčky online jako dodatečnou službu k již pořízenému vozu. Jedná se o produkt pokrývající náklady spojené se servisem a údržbou vozidla. Lze ho zakoupit ke všem modelům značky Volkswagen osobní vozy. Díky pokrytí výdajů na veškerou předepsanou údržbu v délce 5 let, nebo do nájezdu 150 000 km, nemusí klienti řešit žádné další náklady spojené s předepsanou údržbou. Zájemcům o službu stačí vyplnit jednoduchý webový formulář.

Online způsob objednání balíčků představuje další krok ke zlepšení dostupnosti služeb směrem k zákazníkům. Ve formuláři na stránce www.servis-online.cz si lze během několika minut službu pořídit. „Zadání potřebných údajů je velmi snadné a intuitivní. Pro kalkulaci stačí vyplnit pouze typ vozidla, aktuální nájezd, nájezd kilometrů pokrytých balíčkem a to, zda jste fyzická osoba, podnikáte, nebo jste firma,“ vysvětluje Lukáš Cankař, ředitel marketingu a retailového prodeje Volkswagen Financial Services.

Volkswagen Servisní balíčky kryjí primárně náklady spojené s předepsanou údržbou vozu. Ve službě jsou zahrnuty pravidelné výměny oleje, filtrů, případně zapalovacích svíček, doplnění motorového oleje mezi servisními intervaly a další standardní servisní úkony.

Maximální limit nájezdu kilometrů si u jednotlivých modelů (Up!, Polo, Golf, Golf Sportsvan, Beetle, Touran, Tiguan, Passat, Sharan, Touareg, Arteon, T-Roc) lze zvolit, a to 60 000 km, 100 000 km, nebo 150 000 km.
„Servisní úkony v rámci Servisního balíčku jsou kryty v plném rozsahu až do naplnění zvolených limitů. Není tedy potřeba mít obavu z každoročního růstu cen práce a náhradních dílů. Po dobu využívání lze ušetřit až 20 % nákladů,“ říká Cankař.

Nejen pro nové vozy
Servisní balíčky se skrze VIN kód vztahují ke konkrétnímu vozu, nikoli k samotnému majiteli. „V případě, že se klient rozhodne vůz prodat, Servisní balíček zvyšuje hodnotu automobilu také díky tomu, že při jeho prodeji je podrobně zmapována servisní historie,“ vysvětluje Cankař. Službu lze objednat ke všem vozům před realizací první servisní prohlídky. „Veškeré opravy jsou realizovány výhradně v autorizované servisní síti Volkswagen a jsou používány pouze originální díly značky Volkswagen, což zajišťuje nejvyšší možnou kvalitu servisu. Součástí každého balíčku je také prodloužení záruky mobility,“ uzavírá Cankař.

 

Volkswagen Financial Services je přední finanční společností specializující se na podporu prodeje dealerské sítě značek Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche, DUCATI a koncernových ojetých automobilů. Nabízí produkty v oblasti úvěru, finančního leasingu, operativního leasingu, pojištění a služeb soukromým osobám, podnikatelům i firmám, a to jak pro koncernové vozy – tzv. značkové financování, tak i pro ostatní vozy na trhu. Volkswagen Financial Services je součástí Volkswagen Financial Services AG, zastoupených v 51 zemích, které disponují portfoliem více než 12,4 milionů smluv a zaměstnávají téměř 13 tisíc pracovníků. Od svého vzniku v roce 1992 je společnost jedničkou na českém trhu ve financování osobních a užitkových vozů a zaujímá rovněž první místo v operativním leasingu.